Filcowanie na mokro i na sucho

"Nawet najtrudniejsze rzeczy, można zrobić szybko. Dopiero niemożliwe, wymagają trochę czasu."

środa, 2 czerwca 2010

Szkło, szkło, dużo szkła...

Tym razem coś zupełnie nie związanego z wełną i filcowaniem. Wszystkie te korale zrobiłam już jakieś 2 lata temu. Systematycznie od tamtego czasu dumnie je noszę i czasem wyglądam jak paw.:):)
Zrobione są ze szklanych koralików(uwielbiam szklane koraliki), przez co są dosyć ciężkie i nie każdemu odpowiadają, ale takiemu weteranowi jak ja nic na szyi nie przeszkadza, a nawet wskazane, aby coś tam zawsze dyndało.:)
Niektórzy mówią, że dostanę garba, ale o ile mnie wzrok nie myli to żadnego skrzywienia z tyłu nie mam,a prezentowanie korali sprawia mi wiele przyjemności.




Korale złożone ze szklanych kropelek. Uwielbiam te malutkie koraliki, bo czy to w postaci kolczyków, czy bransoletki czy korali, prezentują się cudownie. Wydaje mi się, że dodają kobiecie pewnej dostojności i delikatności. A przede wszystkim są piękne.







Naszyjnik złożony z koralików w kształcie beczek. Można go nosić w różnych wersjach, bo rzemyk jest regulowany. Ja osobiście wolę wersję krótszą, bo według mnie korale wyglądają lepiej blisko szyi. Są dosyć ciężkie, ale bardzo je lubię i często w nich chodzę. Kiedy zamawiałam koraliki to było napisane, że są to beczki różności. I rzeczywiście jestem ciekawa co tam się w środku kryje...:)







Na koniec moje ulubione korale. Uwielbiam je nosić i dobieram ubranie w taki sposób, aby ubranie pasowało do korali, a nie odwrotnie... Moja mama mówi, że jestem szalona, ale dla mnie to bardzo ważne, aby korale odpowiednio wyeksponować. Mam na tym punkcie bzika, ale takiego zdrowego bzika, nie ma w tym chorobliwej przesady. Jednak z tych dwóch ulubionych na pierwszym miejscu plasują się czarne. Wyglądają na szyi bajecznie. Za żadne skarby ich nie oddam, chyba że ktoś poprosi o podobne, zrobię jak najbardziej, bo lubię się dzielić tym co piękne.:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz