Filcowanie na mokro i na sucho

"Nawet najtrudniejsze rzeczy, można zrobić szybko. Dopiero niemożliwe, wymagają trochę czasu."

sobota, 19 czerwca 2010

Chatka Baby Jagi

Jeszcze dzisiaj coś dla wielbicieli słodkości. Ciasto jest banalnie proste w wykonaniu, a zajmie nam to nie więcej niż pół godziny.




Składniki:
0,5kg twarogu mielonego
0,5 kostki margaryny lub masła
1 szklanka cukru
3 żółtka

Twaróg i margarynę zmiksować, a później dodać resztę składników. Wszystko dokładnie wymieszać. Masę rozdzielić na dwie części. Do jednej części dodać kakao.
Herbatniki rozłożyć w 3 rzędach(na zdjęciach jest ciasto zrobione z 3 porcji).
Najpierw nałożyć jasny krem, a później przykryć go herbatnikami i na herbatniki nałożyć ciemny krem. Całość złożyć jak na chatkę przystało.
Ja do masy dodałam jeszcze M&M przez co ciasto ma chrupiące cukiereczki w środku. Oczywiście w masie kolorowe cukierki nie będą już kolorowe, ale i tak ich nie widać, bo są przykryte herbatnikami.
Ciasto można też przyozdobić polewą czekoladową, ale wydaje mi się, że i tak jest wystarczająco słodkie.

2 komentarze:

  1. ciacho mniam,
    moja mam go robiła jak byłyśmy małe,
    mówi na nie psia buda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach! Dla mnie też jest to smak dzieciństwa. Muszę znaleźć czas i zrobić je moim dzieciakom. Koniecznie. Dziękuję za to przypomnienie :-)

    OdpowiedzUsuń