Filcowanie na mokro i na sucho

"Nawet najtrudniejsze rzeczy, można zrobić szybko. Dopiero niemożliwe, wymagają trochę czasu."

czwartek, 22 kwietnia 2010

Nowe zakupy!!

Byłam przedwczoraj na zakupach w Krainie Filcu na Al.Niepodległości 76/78. Sklep został otwarty jakieś dwa miesiące temu, ale dopiero niedawno go odkryłam...i... JESTEM ZACHWYCONA!!! Mogłabym tam spędzić cały dzień i jeszcze byłoby mi mało. Można tam znaleźć wszystko co potrzebne do zrobienia wspaniałej biżuterii, poza tym setki ton wełny, akcesoria do decoupage i wiele, wiele innych. A co najważniejsze ceny nie są wygórowane, a nawet można niektóre rzeczy kupić w o wiele niższych cenach niż na przykład na allegro czy w sklepach internetowych. Będę na pewno co jakiś czas odwiedzać to miejsce. Gorąco polecam!!!

A tu przedstawiam to co MUSIAŁAM kupić:
1.Żeby kupić te koraliki przymierzałam się kilka tygodni, ale w końcu stało się! Według mnie są cudowne i już mam kilka pomysłów jak je wykorzystać...:)




2.Śliczne zapięcia w kształcie kwiatków, które niebawem wykorzystam do prac, które mam na "warsztacie":



Oprócz tego kupiłam jeszcze sześć kolorów wełny i klej Magic(podobnież najlepszy do klejenia filcu)...
Jak robię podsumowanie to dochodzę do wniosku, że znajdując ten sklep przepadłam z kretesem, bo szukam byle pretekstu, żeby tam znów pojechać. Ratujcie!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz