Filcowanie na mokro i na sucho

"Nawet najtrudniejsze rzeczy, można zrobić szybko. Dopiero niemożliwe, wymagają trochę czasu."

sobota, 10 lipca 2010

Poradnik Rękodzieło-Craft

W końcu się zdecydowałam. Od dawna miałam chrapkę na tę książkę i w czwartek klamka zapadła. Kupiłabym ją pewnie już dużo wcześniej, ale nigdzie nie mogłam jej dostać, wszędzie magazyny były puste i nakłady wyczerpane, aż w końcu dorwałam ją w księgarni internetowej otoli.pl.
Projekty są bardzo różne - od dziecinnie prostych do dalece profesjonalnych i to mnie właśnie martwi, bo ja jeszcze nie należę do grona profesjonalistów w żadnym względzie...:) Ale postanowiłam się nie poddawać i projekty sukcesywnie realizować!:)
Wielkim plusem jest to, że wszystkie wykonane tu przedmioty są przedmiotami użytkowymi, praktycznymi i funkcjonalnymi, a pełna lista materiałów i przyborów potrzebnych do zrobienia każdego przedmiotu umożliwia ich wcześniejsze zakupienie i przygotowanie. Wszystkie prace posiadają ilustrowane zdjęciami instrukcje, a na końcu książki autorzy zamieścili szablony i bardziej szczegółowe wskazówki. Jestem zadowolona z kupna tej książki, bo projekty są naprawdę nietuzinkowe i po prostu piękne.:):)



Z wielu ciekawych projektów cztery spodobały mi się najbardziej:

Perełkowa firanka


Mydełko "zen" z masłem shea


Spiralne kolczyki


Mozaikowa półka

2 komentarze:

  1. tak, zgadzam się z Ania, firanka jest fajna. Jak gdzieś spotkam tę książkę to ją dokładnie obejrzę i kto wie... może będzie też moja:)

    OdpowiedzUsuń